Další svátek a další fiesta

14.10.2011 15:31

                Tak uplynul další týden, proběhl další svátek, tentokrát celošpanělský, původem ze Zaragozy (spousta lidí jelo na fiestu tam) (něco jako Virgen del Pilar). Tady v Sorii to neznamenalo nic zvláštního, jen že se v úterý (den před tím svátkem) šlo opět večer do ulic. Myslím, že to samé i ve středu. No a ve čtvrtek vyráží vysokoškoláci, navíc byla včera fiesta pro Erasmáky, rockový koncert a nějaké akce v barech (samozřejmě na pivo a calimocho), kam chodí nejvíce vysokoškoláci. Já jsem trochu nachlazená, ale chtěla jsem je všechny vidět, takže jsem přišla o hodinu později a vypadalo to, že jsem přišla brzy! Bylo tam jen pár nadšenců ze čtvrťáku z překladatelství, v ruce „calimocho“ (pořád ta jejich „houba“ – víno s kolou). Už několik let se snažím pochopit, jak ty Španělky můžou v jakýmkoliv počasí stát v noci před diskotékou v minišatičkách bez ramínek a v otevřených botách na vysokém podpatku. Asi jim v bundě připadám zvláštní. Každopádně jsem neměla v plánu trávit takto večer a vypadalo to, že všichni z Erasmu dorazí až „ve správnou hodinu“ (tak kolem třetí), takže jsem se šla radši konečně pořádně vyspat.