Krevety,"tandem", zima a další

24.10.2011 20:44

                Tak už i tady začala být zima, takže chodím v kabátě. "Nejlepší" na tom ale je, že asi před dvěma dny (neboli než začlo topit centrální topení), mi byla v pokoji (a celém bytě) taková zima, že jsem měla na peřině deku a druhou deku jsem měla připravenou vedle postele spolu s mikinou. Spala jsem oblečená. Pak jsem se navlíkla odpoledne ven a bylo mi horko! Tak to vypadá, že jsem měla v pokoji větší zimu, než byla venku. Dneska poprvé pršelo (předtím asi tak jednou sprchlo, ale to už je dlouho), takže teď to tu vypadá přesně tak, jak jsem si představovala. Dostavil se i ten očekávaný vítr, který si užívám hlavně na cestě do školy (ráno je horší než když jdu ze školy).

                Minulý týden u nás doma proběhla velká večeře. Znamenalo to asi 10 nebo 15 lidí, včetně dětí a nevím kolik kilo krevet. A taky pečené brambory, bílé víno, paštika a rajčatový salát. Myslím, ze víc říkat nemusím. Začaly se také konat "tandemy", v pondělí večer se schází lidé, kteří si chtějí procvičit nějaký cizí jazyk. Na začátku se hrají hry, kde se můžete naučit třeba nějaká slovíčka. Já se seznámila s další Italkou a jedním Belgičanem.

                Konečně jsem také měla svůj tandem fj-šj s Francouzskou, kterou znám od začátku, domluvily jsme se na dvakrát týdně. Třeba už budu konečně schopná něco francouzsky i říct. Každopádně jsem už zase "propadla" učení se cizím jazykům:) Taky mi přibyde další volejbal, budu hrát za fakultu překladatelství (když se najde někdo, kdo chce hrát za své "centro" a vytvoří tým, tak prostě hraje, nic vrcholového to rozhodně není).
                Včera konečně přijel můj přítel, takže se teď trochu odmlčím. Ale určitě přibydou fotky z nových míst!