Pobyt v cizí zemi

07.12.2011 16:02

Vím, že sem již delší dobu nic nepíši, ale za prvé se neděje nic, co bych vám mohla o Sorii apod. vyprávět, za druhé ne všechno se dá veřejně publikovat:) Pobyt v cizí zemi je vždy velká zkušenost a dokud to nezažijete, nemůžete si představit jak velká. Některým lidem změní celý život. I na mě to mělo silný vliv.

 

Asi před týdnem nebo dvěma jsme měly něco jako večeři našeho týmu, nejdřív měly zápas tady v Sorii a pak jsme měly jít na tu večeři. Nakonec jsme ale skončily v bytě jedné z holek, kam jsme si objednaly bocadillos (teplé bagety, dělají je v Bocatach a jedna Bocata i jezdí domů), popíjeli a povídali. Asi v půl 4 ráno (byla to sobota) jsme se vydali do "zona". Mimochodem, takto probíhá večer mladých v Sorii (hlavně studentů) poměrně často.

 

O tomto víkendu jsem měla něco jako filmový den, viděla jsem několik známých mexických a jiných podobných filmů a byla jsme poprvé ve španělském kině a rovnou na španělském filmu. Byl to sice druhý díl, ale nijak to nevadilo. V podstatě to byla teenagerská komedie ve stylu těch z USA.

 

Tento týden jsou prázdniny, jsou nějaké ty svátky na Mikuláše, Constitución apod. a zbývající dny mám volné, protože se studenti s profesory dohodli, že si hodiny přesunou na jindy. I když to neplatí pro celou školu, mně to tak vyšlo.

 

Mám v plánu jet s kamarádkou Italkou do Madridu na výlet a navštívit kamarádku z Čech, která je tam na Erasmu. Další setkání, které bych si přála, aby vyšlo, by mohlo být s mojí kamarádkou z Galicie, kterou znám z výměnných pobytů. Tak uvidíme, jak a jestli to vyjde.

 

Vzhledem k tomu, že je týden volna, zítra večeřím u té kamarádky Italky a pak do víru nočního studentského dění. V sobotu vyrážím pro změnu na dámskou jízdu se sestrou a švagrovou mých spolubydlících. Teda, nezapomeňte, že jsem ve Španělsku, takže uvidíme, jak to všechno nakonec bude.

 

Dnes mám trénink a možná půjdu předtím na procházku.