V novém roce - "z deníčku"

13.01.2012 00:08

10.1.

Tak jsem udělala hromadu obalovaných ryb, bylo to trochu náročné, ale nakonec to vyšlo krásně. K tomu jsem dělala brambory, trochu jsem jich nechala, aby byla obměna, z části jsem udělala kaši, a česnečku. Nakonec mi to zabralo o dost víc času než jsem chtěla, ale zas to je ještě asi na zítra. Pak jsem šla do školní knihovny, abych konečně něco udělala do školy a fakt to pomohlo (ten klid), udělala jsem toho hodně.

11.1.

Dneska jsem měla prezentaci o češtině a trochu o překladu Harryho Pottera do češtiny. Vypadalo to, že se jim to fakt líbilo a zaujalo je to. Ani jsem nebyla nervózní, tak jsem tu zdrsněla:) Nakonec jsem to řikala jen půlce ročníku, takže tak 35 lidí:D

Dělala jsem lasagne, nakonec ani nezabraly tolik času, jak jsem se bála. A taky jsem udělala můj oblíbený perník s čokoládovou polevou, ta příprava je snad rychlejší než když bych ho šla koupit.

Dneska volal José (ten kamarád ze shora, co mi pomohl najít tenhle pokoj), už je z něj taťka. Mají Victora. Někdy tam snad pojedu do Logroňa na víkend.

Od doby, co jsem se vrátila jsem toho moc nenaspala, ale tak nějak je to jde teď všechno trochu líp. Hodně jsem se snažila dělat do školy, ale pořád jsem usínala. Příští týden se ještě asi učíme. Zítra máme simulaci zkoušky z francouzštiny, abychom měli představu. Bohužel, nemám tolik času, jak bych chtěla, jsem hlavně unavená. Dneska mám první trénink, moc se mi nechce, hlavně jestli to bude nějaké kondiční cvičení.