Výlet do panenské přírody, počasí

14.10.2011 15:32

                Už ani nevím který den, ale byla jsem na výletě v okolí Sorie, připadalo mi to hezčí než celý slavný Calataňazor s Fuentonou a Laguna negra (viz fotogalerie, ukážete-li na fotku, je tam název). (Čímž neříkám, že to nejsou krásná místa, jen je hodně vidět, jak jsou určeny pro turisty, a díky tomu to už nepůsobí tak panensky.) Musím zjistit název téhle vesnice, každopádně tohle bych nazvala panenskou přírodou. Není tam nikdo, skoro žádná stavení (jen ty, co vidíte na fotkách, album Okolí Sorie, fotky s názvem pueblo). Prý tam bývají jeleni a divoká prasata. Když jsem tam ale byla já, byla strašná zima, byl to nejchladnější den za celou dobu, co jsem tady. Byla mi zima v kozačkách, svetru a bundě. Ta zvířata tam prý nebyla kvůli větru. Na fotkách jsou vidět laguny, je jich tam několik, proto tam chodí jeleni pít. Jinak v ten den večer byla tak strašná zima, že mi byla zima v zimním kabátě. A druhý (nebo třetí, už nevím) den mi bylo horko v tričku... Prý je Sorie taková. Každopádně mám asi obrovské štěstí, protože je tu hezky a většinou se tu dá přes den chodit v sandálích. Vždycky si vzpomenu na vás, co jste tu byly přede mnou a popisovaly strašnou zimu od září. Každopádně jsem z toho nadšená, představa zimy mi tu vadí asi nejvíc ze všeho. Není tu ani mráček!